Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 19, 2012
Image Size
381 KB
Resolution
590×836
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
206
Favourites
32 (who?)
Comments
18
Downloads
5
×
What's Up, Spirit Day? by XxSilverflowerxX What's Up, Spirit Day? by XxSilverflowerxX
Here's Dexden in his normal human form, without horns, a tail, and a pair of wings xD Just himself :meow: He's more cheerful and a happier person when he's in his idiot human form lolol x33 Well, today's Spirit Day and I thought Dexden was perfect for the job :3 His cause relates to Spirit Day in a way xD So, ehm, yeah OuO

Full view please! :la:

Dexden (c) me
Art (c) me
Add a Comment:
 
:iconreveant:
Reveant Featured By Owner Jan 27, 2013
Whoops forgot to favorite this one


sO IT GETS A COMMENT AND A FAVORITE

even though the comment is just spam
Reply
:iconvondiezyl:
VonDiezyl Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
This looks great! What's Spirit Dat? O-O
Reply
:iconxxsilverflowerxx:
XxSilverflowerxX Featured By Owner Oct 21, 2012
Thanks :D
Ahh you just missed it. DA was having an event called "Spirit Day" on Oct 19 and everyone had to submit a deviation with LOTS of purple in it :D It's for stopping bullying against bis, gays, and what have you uwu I just HAD to take part in it xD Seriously tho, everyone on DA took part in it, so I did too :D There were LOTS of Spirit Day deviations submitted to DA that day o3o I saw them everywhere! Most of my fave artists did one too :la:
Reply
:iconvondiezyl:
VonDiezyl Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Awwwwwww ;_; I missed it? That's so lame T^T I wish I didn't it ;_;
Reply
:iconxxsilverflowerxx:
XxSilverflowerxX Featured By Owner Oct 21, 2012
I know, I'm sorry DDDx It's too bad -.- But don't let that bring you down! There's always next year OuO I'm hoping you'd still be around by then? Yes? xD Cuz I will :stare: I will always be on DA, now and forever :stare: Till I die :stare: Me and my randomness ufufufufufuufu~!! 8D
Reply
:iconvondiezyl:
VonDiezyl Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOL I'm hoping that I will be around too!! :D I wouldn't want to lose contact with you O-O I'd be so sad D: LOVE RANDOMNESS! :dummy:
Reply
:iconxxsilverflowerxx:
XxSilverflowerxX Featured By Owner Nov 3, 2012
Yeah I'm staying forever! It's a promise I made with DA >u< I wouldn't want to lose contact with you either D: You're such a good person to me Liezyl-girly ^^ RANDOMNESS YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconvondiezyl:
VonDiezyl Featured By Owner Nov 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Haha yeah XD I'll probably stay on forever too :3 Although I might need a break myself sometime >.< And of course I'm nice to you, because you're nice to me :D :la:
Reply
:iconxxsilverflowerxx:
XxSilverflowerxX Featured By Owner Nov 4, 2012
Heehee yay!! :iconepiclaplz: Awww I'd still be nice to you even if you weren't nice to me x'DDD
Reply
(1 Reply)
:icondraconavampira:
DraconaVampira Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ehehehe I like his design <333
Happy Spirit day~! :la:
Reply
Add a Comment: